
Hlavní nabídka

SpartakyWiki: Vyhledávání

Uživatelé
 Vítejte Anonymous
Zápis:
 Poslední: Tomáš23
 Nový dnes: 0
 Nový včera: 1
 Celkem: 3620
Spartakovců on-line:
 Spartakovců: 0
 Návštěvníků: 31
 Bots: 1
 tým: 0
Členové on-line:On-line není žádný člen!

Vyberte si jazyk

Kalendář akcí
|
Magazín SPARTAKOVCI
Co je to Spartak pro Spartakyádu? Neděle, 30. Květen 2010 @ 18:06:17 CEST
|
|
Co tedy je Spartak?
Stručně řečeno, každý ví, zda má nebo nemá Spartaka, ale...
Následující řádky berte z větší části jako nadsázku, ale pro detailisty jsme připravili pomůcku.
Hlavními znaky by měly být v pořadí:
- listové péro a podvozek ze Spartaka
- kaplička - tj. jádro kastle bývalo Spartakem (přechodovky mají výjimku)
- maska
- papíry
Inspirováni FIVA bodováním bez ohledu na stav (rez, chrom,lak,...) jsme stanovili následující vyjádření
Procenta SPARTAKOVITOSTI
podvozek | 40% | kastle (základ bez masky) | 40% | maska | 10% | papíry | 10% |
Kdo v tomto hodnocení nedosáhne aspoň padesáti procent, asi není Spartak. |
|
Cuba Ci Úterý, 08. Červenec 2008 @ 08:22:02 CEST
|
|
Před pár dny jsme se vrátili z Kuby, což je pro nadšence starých aut pravý ráj. Místním nic jiného nezbývá a tak udržují v pojízdném stavu, co se dá.
Je to tak největší automobilové muzeum pod širým nebem na světě. |
|
Škoda 450 a Felicie. (I) Čtvrtek, 10. Leden 2008 @ 12:00:00 CET
|
|
 Tento článek vznikl na žádost www.spartaky.cz.
Jeho jádro a hlavní fotografie dodal Dušan, majitel Felicie. Když Ťunťa, pro změnu majitel 450ky, článek četl, napsal mi, že by stálo za to doplnit jej o jim připravované podobné odborné povídání. Protože to vše je zajímavé a oba odvedli kus pátrací práce, stačilo jen provést grafickou a redakční úpravu a ... |
|
|