<-- < -->
Welcome toSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
Toggle ContentToggle Content
Toggle Content Main Menu


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




Toggle Content Uživatelé

Welcome Anonymous

Nickname
Password

Membership:
Latest: milan.hnevnice
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 3596

People Online:
Members: 0
Visitors: 10
Bots: 0
Staff: 0
Staff Online:

No staff members are online!

Toggle Content Select Language

Toggle Content Kalendář akcí
31/12/2024
Silvestr
 
07/08/2025
SPARTAKYÁDA 2020
 

News › Socbeerfest 2007
Ze srazů a setkání Socbeerfest - neboli Beerfest pro socky. Co to vlastě je? Je to sraz pro vozy všech značek, tvarů a velikostí omezen hranicí pro hist vozidla, s tím, že se i novější auta tolerují. Hlavní pointa je v tom, že spoustu lidí nebaví srazy typu Slavkov a Roztoky. Anebo i baví, ale chtějí si přeci jen trochu zablbnout se svým autem, které není třeba vždy v optimálním stavu. Tento sraz vyplňuje mezeru, mezi normálním srazem (Classic Škoda Weekend pořádaný CCK) a Kachličkou, což je sraz hrubě a záměrně neorganizovaný. No a tento sraz je o tom, že se parta lidí sjede, (muže a nemusí) vytáhnout z fundusu co nejošuntělejší auto (SOC). Večer se většinou popíjí pivo (BEER) u ohně (FEST). Letošní SBF se pořádala dvojice TomSek - Kapitán (+hlavní organizátor Pedy) a to na Mikulčině vrchu u Krmburku (Uherský Brod).

Už v pondělí napovídala předpověď , že konec týdne bude pěkný a teplý. O to víc se člověk těší, zvlášť, když denně do noci ladí auto, kterým se vlastně ještě ani pořádně nesvezl. V pátek před odjezdem jsem ještě na svém Simcovém kombíku přidělal výfuk, vyměnil vanu, kde byl stržený závit a vyrazil k domovu. Již cesta z práce dom ve 30stupňovém vedru napovídala, že chlazení dostane záhul. Doma jsem ještě očistil kontakt na elektromagnetu větráku, zabalil a vyrazil. Po 8 km na dálnici se auto začlo hřát, sjel jsem tedy na dalším sjezdu a otevřel kapotu, z pod které se efektně kouřilo. Jediný pohled stačil k tomu, abych zjistil, že tímhle autem nejedu.
Dojel jsem s ním opatrně dom, vytáhl Áju, Simcu nacpal do garáže, za několika trefných poznámek na adresu francouzů a jejich aut, přelepil dálniční známku a vyrazil. Mezitím mi volal Alva, že čekají v Praze. Řekl jsem mu, ať jede, bo mi to bude ještě trvat. V Praze jsem vyzvedl Markétu a švagra Petra, v Průhonicích se srazil s Rudou a vyrazili jsme. Za chvíli telefon a v něm Bobi-h, že stojí v Humpolci s vyhnětlou AC pumpou. Krátká domluva s Rudou a volám Bobimu, že máme. Když jsme dorazili, zjistili jsme, že Rudova pumpa je jiná, jali jsme se tedy dávat dohromady ze dvou jednu, přičemž těsnění jsme vyrobili ze všeho možného. Jak tak Ruda kouká pod STW, říká, že ten flek v průmeru 50cm u kola nevypadá na benzin, ale na brzdovku. Tedy kolo ven, buben dolů a Ruda donáší prasátko (samo, že novější model pro excentry) Na místě zjišťujeme, že s trochou násilí a šikovnosti jdou i tyto dvě, zdánlivě nekompatibilní součásti spojit a vyrážíme. Než jsme se nasoukali do auta, vyrazil Bobi s tím, že mu to beztak víc jak 80 nejede.
Já vyjel cca za 5 min, držel jsem auto mezi 105 - 110 a dojel je po 25 km. Dál jsme pokračovali stálou rychlostí převyšující stovku až na konec dálnice a po státovce až do Hradišťa, kde jsme se jali natankovat. Startuju Áju a ouha, kontrolka mazání. Sakra, dyk to auto si v živodě nevzalo deci oleje. Po čtvrthodině zjišťuju, že zelená kontrolka, co ji 6 let považuju za mazání je vlastně dobíjení. Startujeme tedy a na Mikulčin Vrch dorážíme asi po 25 minutách. Tam nás vítá bujará společnost, rychle se ubytujeme a jdeme popíjet Janáčka, čož v mém případě bylo do tří ráno.
Ráno vstáváme do krásného rána, rušeného pouze Bobiho děsným chrápaním odvedle z pokoje a po krátkém kafi vyrážíme směr pivovar Janáček, kde v 10 začíná exkurze. Poté vyráží naše posádka na trať a na určeném místě čeká na příjezd soutěžících. Soutěž se skládá z 15 úryvků známých televizních a filmových melodií. Namátkou takové lahůdky jako Přátelé zeleného údolí, My všichni, školou povinní, nebo Bič boží z 30 případů majora Zemana zvládají někteří na jedna. Na druhou hodinu dojíždíme k Luhačovické přehradě, kde je další soutěž, tetokrát závod šlapadel. Bylo zjímavé pozorovat posádky, při výstupu ze stroje. Já osobně měl bezprostředně po závodě pocit, jako by mě znásilnil slon. Po skončení závodu jsme se vydali na obídek do místní restaurace a po obědě ještě na chvíli k vodě. Asi po hodině jsme se rozhodli vrátit na základnu, kde jsme se, jako vždy, zabrali o debat, co kde, jak a za který vergl kdo utetal. Mezitím mi ještě Alva, kterého svrběly ruce nicneděláním opravil dobíjení, za což mu velký dík! Kolem jedenácté se začalo okrajovat rožněné sele a tak vůbec bylo fajně, že mi ani nevadila ta režná, co se do mi snažil lít Předseda. A tak to bylo až do svítání v 5 ráno.
Ráno jsme se těžkopádně zvedli a pomalu vyrazili oklikami do Brodu, neboť nám vysunutá hlídka Pedy hlásil 3 policejní kontroly na cestě. Většina osádek pokračovala na Prahu, ale my s Mildou jsme ještě poseděli s Tomsekem, a později i s Kapitánem u oběda a poté vyrazili dom.
Cesta dom byla bezproblémová, včetně bouřky u Humpolce, která srazila teplotu na přijatelných 25 st. Ještě při průjezdu Brnem mi telefonoval Ruda, že se u Mirošovic stala bouračka. Sjel jsem tedy na 41 km na Divišov a pokračoval po své oblíbené trase přes Neveklov a Nový Knín na Beroun. Kousek za Knínem koukám a vidím ve škarpě Oktávku . Okamžitě stavím s nabídkou pomoci, ale pán s díky odmítá, jen jesti prý nemáme pajcr, což nemáme. Pán (tak 65let) že prý mu vlítla vosa do auta a jak se jí pokoušel vyhnat, vyválel auto v pangejtě. Pánovi se nestalo nic, Oktávka to odnesla na pp blatník a podběh, nárazník, maska kapota a celý pravý bok. Škoda jí, měla krásný nový lak a nevypadala na auto do normálního provozu. Pán ale pravil, že všecko na opravu má, takže není tak zle. Bohužel cestou nás zradilo dobíjení znovu a Ája v Bykoši (9km před Berounem) staví s tím, že dál prostě už nejdede. Problém ale vyřešila kamarádka, bydlíci ve vedlejší vesnici, takže Ája po 15 minutách znovu naskakuje na novou baterii a míří k domovu.

GALERIE SOCBIERFESTU 2007


Posted by burak Monday, May 28, 2007 (20:51:28)
[ Administration ]

Associated Topics

Od dopisovatelůZe srazů a setkání

"Socbeerfest 2007" | Login/Create an Account | 4 comments
Threshold
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

Re: Socbeerfest 2007 (Score: 1 )
by Rancher on Wednesday, May 30, 2007 (16:54:41)
Jojo, tahle akce má opravdu ducha. Razz
Jen škoda, že letošní druhý ročník proběhl bez mojí účasti.
Buráku, díky, tomu se říká novinářská rychlost.
Čouďa by se mohl malinko dovymáčknout se svoují Spartakovskou cestou Olomouc - svět a zpět Rolling Eyes
Co Čouďa na to? Question
Komentář snese docela dost písmenek a galerie by unesla i další fotečky. Třeba.

| Parent

Re: Socbeerfest 2007 (Score: 1 )
by tomi-h on Thursday, May 31, 2007 (08:31:23)
Bomba článek, bomba fotky, bomba akce.Nic jinýho k tomu napsat nejde. Very Happy Děkujeme jak pořadatelům, tak Burákovi.

| Parent

Re: Socbeerfest 2007 (Score: 1 )
by snehulin on Tuesday, August 14, 2007 (07:40:16)
Nazdarek už je to sice nějaký ten pátek, ale stále se kemně nedostali výsledky velkého závodu. Zvláště by mne zajímalo kolik byl nejrychlejší čas na šlapadlech. Jinak bylo to super.

| Parent


Toggle Content Related Links

Toggle Content Article Rating
Average Score: 5
Votes: 8


Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad


Toggle Content Options

 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy