"
v roce 1953 se jel na 6 500 mil, v roce 1954 na 9 600 mil.
V roce 1955, ve kterém Major Warwick vyhrál třídu do 1100 ccm se čtyřdveřovým
Tudorem - Škoda 1102, st.číslo 173, když jako jediný ve své třídě dojel do cíle,
byl závod dlouhý 10 500 mil.
Dveře z tohoto vozu našla v roce cca 1984 rodina majora Warwicka
na jedné usedlosti ve Victorii, přesto, že všechny tři stroje byly po závodu
odvezeny do přístavního skladiště, aby se vrátily do Mladé Boleslavi.Nevrátily a
dodnes není jasný osud vozu 173.
Tyto dveře rodina odkoupila a darovala je Majoru Warwickovi
(89), který žije u své dcery Marilyn. Pozor Major je křestní jméno. Podle slov
Marilyn měl Major při službě u letectva s tímto problémy, protože v královském
letectvu hodnost majora neexistuje (Squadron leader). O rodině je psáno v jiném
článku.
Redex
Trial se roce 1957 jel dokonce na 10 738 mil. další údaje zatím neznáme.

Máme ale doloženo vítězství Škodovek ve své třídě v roce 1955 a v roce
1956
- Škoda 440 st. číslo 94.
V roce 1958 jela Škodovka znovu, aspoň podle následujících fotografií
Toto jsou zatím stručné informace, které se pokusíme upřesnit v dalších
pokračováních.
Schválně si na
www. google.com
zadejte vyhledat "REDEX TRIAL AUSTRALIA" a zjistíte, že Peugeot, VW a Vanguard
mají své připomínky tohoto závodu a Škoda, díky těmto stránkám už je taky v
listě.
Poslal Rancher Čtvrtek, 12. Únor 2004 @ 14:53:16 CET
[ Administrace ]