Vítejte naSPARTAKY.CZ, Škoda 440, 445, 450 - Spartak
_TOGGLE
_TOGGLE Hlavní nabídka


 SPARTAKY.CZ Open/close this menu




 SHÁNÍM-NABÍZÍM Open/close this menu

 STAHUJ Open/close this menu

 Sčítání Open/close this menu




_TOGGLE Uživatelé

Vítejte Anonymous

Přezdívka
Heslo

Zápis:
Poslední: Olko
Nový dnes: 0
Nový včera: 0
Celkem: 3164

Spartakovců on-line:
Spartakovců: 0
Návštěvníků: 33
Bots: 1
tým: 0
Členové on-line:

On-line není žádný člen!

_TOGGLE Vyberte si jazyk

_TOGGLE Kalendář akcí
12/08/2017
SPARTAKYÁDA 2015
 
31/12/2017
Silvestr
 

_TOGGLE SpartakyWiki: Vyhledávání
 

ČlánkyReportáže › Moje auto
SPARTAKYÁDA 2016 - 33 Spartaků v Trhové Kamenici

Moje auto
Proč jsem si pořídil Aronde aneb Škoda 440 versus Simca Aronde A90
Napsal: burak den: Čtvrtek Prosinec 28, 2006 (17:30:46)
Na jaře 2004 mě oslovil můj filmový agent, že potřebují do seriálu komisař Maigret francouzské vozy +- rok 1960. Vzpomněl jsem si tedy na kamaráda TomSeka, který vlastnil Simcu Aronde Elysée 1963. Potíž byla, že auto stálo v Uherském Brodě. Na moji nabídku, že bych to filmování mohl odřídit, reagoval TS tím, že mi auto rovnou přivezl. Sice jsem již měl Simcu 1301, ale o Aronde jsem toho věděl málo. Byl jsem nabádán, abych to auto občas nastartoval, že zapadává benzín. No co vám mám povídat, jezdil jsem s ním denně 2 měsíce! A co horší, když se asi rok poté TomSek rozhodoval, jestli by Simcu neprodal, nešlo to jinak, bylo to silnější, než já.
Porovnám zde ovšem Simcu Aronde 1958 se Š440 1958. Tato Aronde se liší od mojí vzhledem a motorem.   _PNMORE ...

Zapoj se do diskuse!

Moje auto
Moje zimní jízda Spartakem
Napsal: PeS den: Úterý Prosinec 14, 2010 (23:32:00)
Tygří kožich v zimě zahřeje
Tak to ve mě nějak pořád hlodalo a hlodalo, až najednou... Když jsem jel domů z práce, dostal jsem nápad:-) Od doby, co jsem dorazil domů, sedim u počítače a píšu... Ani jsem ještě nevečeřel... prostě jsem to ze sebe musel vychrlit:-) Je to na jednu stranu, přiznávám, dost přibarvené, ale na druhou stranu to asi celkem vystihuje můj názor na zimní ježdění spartakem...   _PNMORE ...

Zapoj se do diskuse!

Moje auto
Vlastně zcela nový,ale krásný život
Napsal: octavian.skoda den: Čtvrtek Srpen 12, 2010 (10:58:00)
Něco o mě, něco o Octavii, něco o minulosti, něco o přítomnosti, kde na budoucnost si budu muset počkat i já sám.   _PNMORE ...

Zapoj se do diskuse!

Moje auto
Ahoj from America!
Napsal: boplogic den: Úterý Květen 26, 2009 (16:05:56)
I am a new member of the web site and want to say hello to the group for the first time. I live in Rhode Island on the east coast of the USA and I am the new owner of a 1961 Felicia. There are very few of these cars on the road in the USA (perhaps 5 - 10 from what I can tell) and maybe a few more in various stages of rebuilding or restoration before being road-ready.

klikni pro Google překlad

  _PNMORE ...

Zapoj se do diskuse!

Moje auto
Easy transfer job -a story how almost all went wrong
Napsal: petrikoo den: Úterý Únor 24, 2009 (14:56:14)

It was about two weeks ago. I and my friend Mr.Kanerva decided to transfer our hobby cars. I had just found and bought Octavia Combi 1966 project and I needed to transfer this car to our farmer friend Pekka's cool but dry storage building. Mr. Kanervas Skoda 105s was stored in that place and he had the need to move his car to better warm garage in the center of our hometown Kuopio. What Kuopio where, you ask - well, it is here in Northern hemisphere, in cold and dark... in the state called Suomi, better known as Finland. In central Finland in the province called Savo.

So, we had two purposes for renting a trailer. The job must be easy, like piece of cake (...or glass of vine). It could be done quickly after daily work. I made a shorter workday and 14:00PM we began the transfer operation. First to the Combi, it was about 20km outside the town in a farm. To get the Combi on the trailer looked to be easy, but soon we saw that the pulling devices rope was too short, searching extension took time ...at that moment I realized the weather -20C temperature and too thin clothes and gloves. At last on the road! Everything OK on good mainroads, but worst was to come. Friens car was with slippery tyres that was the mother of problems. The car jammed in everyplace. Worst was one crossroads where we blocked the road and saw aroud us waiting drivers with quite angry faces. When we arrived to Pekkas farm first job was to pull out the 105s, but it was behind junky Ford Sierra ( spoiled by local teenagers ,driving rally on ice of lake Kallavesi). To move the Sierra we need help of a tractor, but this tractor did´nt start because of empty battery...Sierra moved away with manpower. Now way was clear for pushing 105s out of the building, but surprise, right back tyre was flat, searching for little compressor to fill the tyre...done...At last pushing it away, but... brakes were partially jammed ...pushed out by manpower. For me it was big disappointment when I realized after several attemps that it was impossible to get the Combi to this good storage (slippery slope in the front of the building) . We drove the trailer with Combi to my yard ( Combi is there outside under plastics-not good). Next step, get the 105s on the trailer but ...the belt of trailers pulling device went broken, searching for chain etc. About 20:00Pm 105s was transferred to that new warm garage. I was deep frozen and Combi was home outside in the snow, but I was the luckiest man of the couple - immedeatelly after this Mr. Kanerva had 5 hours driving to Helsinki. His job started in Helsinki early in next morning 8:30! I hoped he did´nt got asleep while driving. The job took more time and effort than we thought ever.   _PNMORE ...

Zapoj se do diskuse!

Moje auto
Stěhování a neb ''Kam s ním?''
Napsal: Rancher den: Čtvrtek Červen 09, 2005 (02:00:00)
Kdo má můku, nemá stodolu.
"Kdo má stodolu, nemá můku.
" Tolik oblíbený výrok mého dědy, který vystihuje situaci většiny veteranistů.
Zapoj se do diskuse!

Moje auto
Můj spartak 445
Napsal: skodovkar den: Sobota Únor 19, 2005 (17:42:02)
"Tak jsem dnes konečně udělal fotku své 445.
" Je už nějaký čas ve sčítání spartaků , ale bez jakýchkoliv údajů.

Takže vše jsem zaslal adminovi a doufám že mi to tam doplní. Jedna zajímavost na konec můj spartak měl celkem 5 majitelů tedy včetně mne. No a třetí majitel byl Jarda Gereg.
  _PNMORE ...

Zapoj se do diskuse!

Moje auto
Převoz Spartaku 1955 zvaného Předák
Napsal: Rancher den: Čtvrtek Říjen 14, 2004 (22:17:06)
Tak jsme si včera navečer a v noci poprvé vyzkoušeli manipulaci s plaťákem za účelem odvozu našeho nového přírůstku (nultá série 1955) do dočasného bydliště.
"Na začátku byl inzerát, který nabízel za cenu šrotu dva Spartaky. Na konci se ukázalo, že ten jeden je z nulté série s číslem motoru 259188. O starším víme jenom od Roba, provozovatele stránek http://spartak.szm.sk . Ten má 258692(!).
" Rozhodování bylo snadné....
" Dostal už i jméno jak je u nás zvykem. Po Úderníkovi a Tajemníkovi přišel první Standard, tedy Standa. A fakt, že jde o předka evokoval jméno Předák. Máme tedy předáka Standu, nebo taky jen Předáka.
" Potrvá ale dlouho, než se vydá na silnice jinak než na podvalníku... Uvítáme, když se "členové klubu 55" ozvou se svými autíčky   _PNMORE ...

Zapoj se do diskuse!


Facebook

 
 

optimalizace PageRank.cz
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy