Jak na zarezlé bubny? (kdo příp. zapůjčí stahovák?)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2  :| |:
-> Pokec 440

#21: Re: Jak na zarezlé bubny? (kdo příp. zapůjčí stahovák Autor: z6hurvinek OdeslatZaslal: Po Kvě 22, 2017 6:52 am
    ----
Předpokládám že jsou přirostlý bubny k paknám - což je skoro vždy. první co tu nebylo řečeno, ale co bych udělal jako první bych vzal karboflexku a těsně u bubnů odřezal brzdový lanka - často bývají "zamrzlý". Pak bych vzal velkou palicu a z boku pořádně několikrát bouchl do bubnů. (samozřejmě pokud jsou excentry, tak ej povolit tak jak to je výše. nevím jak jde použít trojramenný stahovák - pokud vím tak to není za co chytnout, protože akorát ulámeš kraje bubnů. Nebo pak udělat stahovák stejný jako u hundrtky a jiných aut. velkou placku se středovým šroubem a 4 dírama a tu přidělat na buben a stáhnout i se středem - při stahování poklepávat stále boky bubnu, aby se čelisti nepříčily. Ale je to porod. Poslední nedestrukční metoda, je sundat zadní kola včetně domečku s ložiskama a včetně brzdového štítu, tím že demontuješ ty 4 matice zezadu co drží domeček ložisek a pak to stáhneš krásně celý pomocí stahováku. Předek tak ale nepůjde ten mám myslím matice vevnitř v kole. prostě použít hrubou sílu k uvolnění. Určitě nepomůže roztažení jiným autem.

#22: Re: Jak na zarezlé bubny? (kdo příp. zapůjčí stahovák?) Autor: b4udel4ireBydliště: Praha-Radotín OdeslatZaslal: Po Úno 05, 2018 5:18 pm
    ----
Zdar, pánové! Díky všem za rady, největší můj dík patří felmelovi za popis stahováku. Ten jsem vyrobil, čepy jsem po zavaření nechal trochu delší, kdyby se mi nepovedly výřezy napoprvé. (Dělal jsem to přece jenom v ruce, v polních podmínkách.) Ocelová kulatina, hlazenka, tuším že 18 mm. Nakonec vše fungovalo, jak má, akorát bylo nutné raději vždy silným drátem ty čepy přitáhnout ke šroubům kola, aby výřezy neměly tendenci při stahování vyskočit. Felemlovo know-how můžu jen doporučit.

3 bubny šly stáhnout celkem dobře (za vydatného poklepávání na okraje bubnů samozřejmě), čtvrtej si nechal čas „na rozmyšlenou“, prostříkal jsem ho WDčkem mnohokrát a furt se mu krutě nechtělo. Když jsem pak po 2 týdnech přijel s půjčeným velkým tříramenným stahovákem, tak se leknul, jak ho viděl, a šel dolů taky.

To proběhlo ještě v létě, v srpnu. Teď má Felda po klempířině, vše slícováno, podlahy nové, jeden nový P blatník jsem náhodně splašil v pragosu, druhý zachráněný, pojezdy na sedačky jezdí jak po másle atd., zkrátka mistr se činil.

Takže teď sháním lakýru, zrovna mi jeden doporučenej odřekl. Dělal loni chlapíkovi z ulice warťase devítistovku, bavilo by ho to, jenže… Dílna prej patří jeho parťákovi a ten takovej nadšenec není, takže se neshodli a další už tam dělat nelze. Mají prej nově na starost flotilu nějaký firmy a felda by jim tam ty 2 měsíce spíš překážela.

Takže obligátní otázka: nezná někdo DOPORUČENÍHODNÉHO lakýru? Cenová relace – ten můj by si byl řekl cca 45, prej „do padesáti by se to určitě vešlo“. Tak nějak v týhle relaci.

Jestli do měsíce nic rozumnýho neseženu, tak mám cuky to ošetřit důkladně základovkou, poskládat jak to je, a zkusit 1 sezónu jezdit. Na tomhle přístupu by mě lákalo s tou navenek flekatou feldou a jetým interiérem provokovat kolegy s naleštěnýma voňavkama Mrk Ty dnešní ultralesklé akryláty mě popravdě nikdy moc nebraly. No a lak a čalounění nachystat na příští zimu… hned zkraje, od října nebo tak.



-> Pokec 440

Časy uváděny v GMT + 1 hodina

Jdi na stránku Předchozí  1, 2  :| |:
Strana 2 z 2